sasiedzka zyczliwosc i pomoc, Materiały dla klas 1-3 NOWE!!!, Adaś i Jaś na matematycznej wyspie, klasa 3 karty ...
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
//-->kacjaduonistycznEolapAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 33, s.1KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................acjadutkmatyczEaenamSąsiedzka życzliwość i pomoc1Dokończ zdanie.Sąsiad to osobaowanychyczneieWfiz2acjaduktycznaEpZnaczenialasWyrazrelacjama aż cztery różne znaczenia. Przeczytaj je,a następnie przepisz to znaczenie, które pasuje do zwrotuutrzymywać z kimś dobre relacje.wyrazurelacja:I.Opowiadanie przez świadka o jakimś zdarzeniu, które ten świadekwidział lub w którym uczestniczył.Związek na przykład między przedmiotami.Związek między ludźmi lub grupami ludzi.Trasa przejazdu pociągu.ukacjadII.tycznaEplasIII.IV.amiProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoPublikacja bezpłatnakacjaduonistycznEolapAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 33, s.2KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................3acjadutkmatyczWyjaśnij,Eaenadlaczego warto jest zachowywać dobre relacjemz sąsiadami.owanychyczneieWfiz4auktycjadZaznaczEplascznaprawidłowe dokończenie zdania.Człowiek życzliwy jestA. przyjaźnie nastawiony do innych.kB.acjaduastycznaEplnieprzyjaźnienastawiony do innych.C. obojętny wobec innych.5W jaki sposób można budować zgodne relacje z sąsiadami? Zapisztrzy przykłady w formie zdań oznajmujących.amiPublikacja bezpłatnaProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoPoznajmy się!1To są Ada i Jaś, uczniowie pierwszej klasy. Przyjrzyj się uważnieobrazkowi. Powiedz, jak wygląda Ada? Jaki jest Jaś?ukacjaEduzycznamkacjaduonistycznEolapTO JEST KARTA:Z KLASY:Ad@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 33, s.3na matematycznej wyspie–materiały dla uczniaAd@ i J@śKARTA:..........................................Z KLASY:.......................................Poznajmy się!1To są Ada i Jaś, uczniowie pierwszej klasy. Przyjrzyj się uważnieobrazkowi. Powiedz, jak wygląda Ada? Jaki jest Jaś?6ukacjadPodkreślEatematycznamEDUKACJA społecznaw tekście:ukacjaEdpołecznasa)na niebiesko– rzeczowniki w liczbie pojedynczej.b)na czerwono– rzeczowniki w liczbie mnogiej.EDUKACJA zajęcia techniczneciaajęchniczneetWfizowaiArturnnieychyczeJanek mieszkają w jednym bloku. Co więcej –zykJęngielskiaw tej samej klatce schodowej i na tym samym piętrze.EDUKACJA angielskiChłopcy są zatem bliskimi sąsiadami.jęciaZaomputerowekzajęcia komputerowe7aaduktycznasEplaEDUKACJA przyrodniczaDopisz rzeczowniki w liczbie mnogiej.cjpZukacjaEdzyrodniczarsąsiad – sąsiedzipiętro –ukacjaEduzycznamEDUKACJA muzycznablokjakac–duastycznaEpldom –EDUKACJA polonistycznaukacjaEdlonistycznaoppodwórko –balkon –ukacjaEdatematycznamEDUKACJA matematyczna8Zapisz czasowniki z przeczeniemnie.owanieychWfizycznewolno –Wychowanie zycznemożna –powinno się –EDUKACJA plastykaukacjaEdlastycznapami9zemRaRodzicamizCo łączy czasowniki zapisane przez Ciebie w zadaniu 8?mądra głowaukacjaEdlastycznapddacawaPromoacawaPromoProjektRazzRodzicamiwspółfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoemPublikacja bezpłatnaacjadutkmatyczEaenamAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 33, s.4KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................1owanychyczneieWfizSąsiedzka życzliwość i pomocAda, Ela i Iwona skakały przez skakankę. Adzie udało sięprzeskoczyć 35 razy, Ela wykonała 12 skoków więcej niż Ada,a Iwona o 5 skoków mniej niż Ada. Ile razy przeskoczyła przezskakankę Ela, a ile – Iwona?acjaduktycznaEplasOdpowiedź:kacjaduastycznaEpl2Zapisz działanie za pomocą liczb i znaków działań.Od sumy liczb 44 i 9 odejmij liczbę 14.3Uzupełnij graf na podstawie opisu.Od różnicy liczb 54 i 7 odejmij liczbę 9.camiPublikacja bezpłatnaProjekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoacjadutkmatyczEaenamAd@ i J@ś na matematycznej wyspie – materiały dla ucznia, klasa III, pakiet 33, s.5KARTA:..........................................Z KLASY:.......................................4owaUłóżnzadanieychyczneieWfizdo podanego niżej działania. Rozwiąż zadanie.(85 + 15) – (35 + 17) =acjaduktycznaEplaskacjaduastycznaEplOdpowiedź:5camiW klasie III wychowawczyni rozdawała uczniom zielone naklejkiza dobre zachowanie. We wrześniu Ada dostała 25 naklejek,a w październiku o 6 naklejek mniej. Jaś otrzymał we wrześniu19 naklejek, a w październiku – o 7 naklejek więcej. Ile zielonychnaklejek otrzymała Ada, a ile otrzymał Jaś? Które z dzieci miałowięcej naklejek z obu miesięcy?Odpowiedź:Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoPublikacja bezpłatna
[ Pobierz całość w formacie PDF ]