SW-3-Jaskinie-Kalte

SW-3-Jaskinie-Kalte, ❒ GRY PARAGRAFOWE, • Dodatki

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
KARTA POSTACI
DYSCYPLINY KAI
UWAGI
ZDOLNOŚĆ BOJOWA
PUNKTY
WYTRZYMAŁOŚCI
1
2
3
Liczba nie może przekroczyć poziomu
początkowego. 0 = śmierć
ZAPIS WALKI
4
5
PUNKTY WYTRZYMAŁOŚCI PUNKTY WYTRZYMAŁOŚCI
SAMOTNY WILK
6
Możesz mieć 6-tą dyscyplinę, jeśli udało ci się pomyślnie ukończyć jedną Księgę
RÓŻNICA
PRZECIWNIK
7
Możesz mieć 7-mą dyscyplinę, jeśli udało ci się pomyślnie ukończyć dwie Księgi
UZBROJENIE
(maksymalnie 2 sztuki broni)
1
SAMOTNY WILK
RÓŻNICA
PRZECIWNIK
2
SAMOTNY WILK
RÓŻNICA
PRZECIWNIK
Jeśli rozpoczynasz walkę mając broń i odpowiednią umiejętność Władania bronią: ZB+2.
Jeśli rozpoczynasz walkę nie mając żadnej broni: ZB-4.
PLECAK
(maksymalnie 8 obiektów)
POSIŁKI
SAMOTNY WILK
RÓŻNICA
PRZECIWNIK
1.
2.
3.
4.
5.
PW-3, jeśli nie masz posiłku,
gdy trzeba coś zjeść.
SAMOTNY WILK
RÓŻNICA
PRZECIWNIK
SAKIEWKA
Zawiera Złote Korony
(maksymalnie 50)
6.
7.
8.
PRZEDMIOTY SPECJALNE
ZB = Zdolność Bojowa
PW = Punkty Wytrzymałości
[ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jutuu.keep.pl