Sanity, Solucje do Gier
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Sanity: Aiken's ArtifactPoziomy Sanity: Aiken's Artifact s� du�e i w zasadzie mo�esz si� po nich porusza� bez jakichkolwiek ogranicze�. Niemniej jednak na ka�dym poziomie musisz wykona� jakie� konkretne zadanie. Z naszej solucji dowiesz si�, jak uko�czy� level w jak najprzyjemniejszy spos�b, czyli tak, aby� mia� w czasie gry w Sanity: Aiken's Artifact jak najwi�cej zabawy. Mo�esz nawet chodzi� w�asnymi �cie�kami, a ja ci tylko podpowiem, jak rozwi�za� trudniejsze problemy. Na planszach jest te� sporo ukrytych lub bonusowych lokacji. Nie musisz ich znale��, ale w owych ukrytych miejscach jest sporo przydatnych rzeczy. Podpowiem ci, gdzie znajduj� si� te, kt�re ja znalaz�em. Wi�kszo�� z nich przyda si� w p�niejszym etapie gry.DNPC HeadquartersSanity: Aiken's Artifact rozpoczyna si� w chwili, gdy Caine budzi si� z g��bokiego snu. Tym samym mija zawieszenie, na jakie zosta� skazany po zabiciu podczas akcji kilku przypadkowych os�b. Po przebudzeniu Caine przechodzi do centralnej cz�ci swojej kwatery i tam przejmujesz nad nim kontrol�. Skieruj si� w lewo i we� odznak� (DNPC Badge). B�dziesz jej cz�sto u�ywa� w celu potwierdzenia swojej to�samo�ci. Aby z niej skorzysta�, musisz zaznaczy� jej ikonk� w menu lub wcisn�� klawisz B. Nast�pnie p�jd� w kierunku na lewo od komputera, chocia� wcze�niej mo�esz do niego podej�� i przeczyta� kilka mniej lub bardziej wa�nych oraz u�ytecznych dla ciebie informacji. Nie jest to jednak konieczne. Podejd� do blatu, na kt�rym le�y dzwoni�cy telefon kom�rkowy. Odbierz go (czadersko zg�asza si� Caine, no nie?). Telefon to do�� wa�ny przedmiot w twoim ekwipunku. Nieraz b�dziesz z niego korzysta�, dzwoni�c do siedziby DNPC. Aby zadzwoni�, powiniene� klikn�� ikonk� telefonu lub u�y� klawisza P. W tym przypadku dzwoni do ciebie szef i informuje ci� o odwieszeniu. Rozejrzyj si� po kwaterze. Jest tu kilka przedmiot�w (kalendarz, wspomniany komputer, gazeta), z kt�rych mo�esz skorzysta� i przy okazji nauczy� si� sterowania Cainem. Potem skieruj si� do wyj�cia z kwatery. Porozmawiaj ze stra�nikiem, kt�ry otworzy� drzwi. W chwil� p�niej natkniesz si� na drugiego stra�nika, kt�ry zapyta ci� o identyfikator, wi�c poka� mu swoj� odznak�. Stra�nik wska�e ci drog� do korytarza, w kt�rym natkniesz si� na agenta Stassburgha. Po mi�ej pogadance z tym sympatycznym facetem p�jd� dalej korytarzem, a� dojdziesz do hollu. Podejd� do monitora, na kt�rym jest wy�wietlona mapa budynku DNPC. Po chwili zadzwoni telefon i zbrojmistrz Jim powiadomi ci�, �e mo�esz u niego odebra� swoj� bro�. Zobacz na mapie, gdzie si� ona znajduje, i p�jd� w lewo, w d� po schodach i ponownie w lewo, a znajdziesz si� przed zbrojowni� (Armory). Wejd� tam i porozmawiaj z Jimem. Nast�pnie we� bro� i p�jd� j� wypr�bowa� na strzelnicy (Firing Range). Pogadaj z facetem, kt�ry w tym miejscu rz�dzi i postrzelaj troch� do tarcz. Po kilku strza�ach udaj si� do miejsca, gdzie przetestujesz swoje umiej�tno�ci psioniczne (Psi-Chamber). Po wej�ciu do pomieszczenia otrzymasz sw�j pierwszy talent - ognist� kul� (Fireball Talent). Z talent�w korzystasz, klikaj�c odpowiedni� ikon� lub wciskaj�c cyferk� na klawiaturze. Prze�� wajch� i rozpocznij test sk�adaj�cy si� z trzech rund. Ka�da z nich jest trudniejsza i wymaga od ciebie coraz wi�kszej szybko�ci. Nie zapomnij pomi�dzy rundami wypi� serum (Sanity Serum). Po zako�czonym te�cie powr�� na g�rny poziom siedziby DNPC. Skr�� w prawo do gabinetu szefa. Poinformuje ci� on o misji, kt�ra na ciebie czeka. Po rozmowie z szefem zabierz ze sto�u rozkazy (Mission Orders) i udaj si� naprzeciw drzwi od gabinetu szefa do hangaru �mig�owc�w (Controller Bay). Drzwi do niego s� jednak zamkni�te, wi�c p�jd� w lewo - tam napotkasz Kiki Frost. Jest ona twoim nowym kontrolerem, czyli osob� pilnuj�c� poziom twojej agresji dzi�ki umieszczonemu w twojej g�owie chipowi. Gwoli �cis�o�ci przypomn� ci, �e ma to kolosalne znaczenie, gdy� w momencie, kiedy poziom agresji przekroczy dozwolony poziom... nic ci� nie uratuje przed szale�stwem! Po konwersacji p�jd� na g�r�, poka� stra�nikowi rozkazy i przejd� przez drzwi prowadz�ce do l�dowiska helikopter�w.Pharaoh Village Trailer ParkPodejd� do drogi i pod��aj w tym samym kierunku, w kt�rym pojecha�a niebieska ci�ar�wka. Porozmawiaj z go�ciem spotkanym na drodze i p�jd� w kierunku przez niego wskazanym. Na ko�cu drogi napotkasz czekaj�cych na ciebie trzech wie�niak�w. Przygotuj Fireball, ale nie atakuj! Zaczekaj, a� oni zaatakuj� ciebie. Rozpraw si� z nimi i pozbieraj wszystkie porcje Sanity Serum oraz zdr�wka. Zapisz stan gry i skr�� w prawo, a potem w d�. Przejd� przez wrota z napisem Trailer Gate i wejd� do domku po lewej (budynek administracyjny). Facet w �rodku nie b�dzie chcia� z tob� rozmawia�, dop�ki nie poka�esz mu odznaki. Wtedy da ci instrukcj�, jak masz dotrze� do wr�t Psychic Link. Wyjd� z biura i p�jd� w lewo. Miniesz tablic� z napisem Phase 2. Za przej�ciem podejd� do rampy i skr�� w prawo. Natkniesz si� na dw�ch facet�w reperuj�cych ci�ar�wk�. Omi� szop� i skr�� za r�g - tam znajdziesz Fists Of Fire Talent. Powr�� do tablicy Phase 2. P�jd� prosto, a nast�pnie skr�� w prawo - po chwili dojdziesz do wr�t pod napi�ciem. Przy nich odwr�� si� twarz� naprzeciw nich i p�jd� przed siebie. Drog� zast�pi� ci wie�niacy. Po rozprawieniu si� z nimi id� dalej a� do tablicy z napisem Phase 3. Obok ujrzysz faceta grzebi�cego przy samochodzie z wymalowanym p�omieniem na masce. Przejd� ko�o niego. Ujrzysz i us�yszysz psa szczekaj�cego na podw�rku, a tu� obok faceta stoj�cego przy drzwiach do przyczepy. Pogadaj z nim i zwr�� mu uwag�, aby uciszy� swojego zwierzaka. Kiedy go�ciu zajmie si� uciszaniem psa, ty w tym czasie otw�rz przyczep� i w�lizgnij si� do niej. We� z niej Psychic Link Coded Memo i przeczytaj kartk� znajduj�c� si� w s�siednim pomieszczeniu. Potem porozmawiaj przez telefon z Kiki Frost. Poleci ci ona przefaksowa� do siebie dokument w celu z�amania kodu. Najbli�szy faks znajduje si� w budynku administracyjnym, dlatego musisz si� a� tam wr�ci�. Uwa�aj przy tym, aby na kogo� nie wpa��. Drzwi frontowe biura s� zamkni�te, wi�c obejd� domek i skorzystaj z tylnych. U�yj faksu. Niestety w tym czasie wpadnie tam jaki� facet i zobaczy, co robisz. Od razu pobiegnie po policj�, ale po drodze zgubi klucz. Podnie� go, opu�� biuro tylnym wyj�ciem, obiegnij budynek i otw�rz drzwi frontowe. Zabierz ze �rodka Storage Shed Key. Po opuszczeniu budynku skieruj si� w lewo. Napotkasz biegn�cego w twoim kierunku m�czyzn�, kt�ry spyta ci�, czy nie mo�esz mu pomocy. �ciga go kilku bandyt�w, wi�c zaoferuj mu pomoc, a otrzymasz od niego Inferno Talent. Korzystaj�c z niego zabij po kolei wszystkich napastnik�w, ewentualnie mo�esz u�y� Fireballa. Teraz wr�� do go�cia ze szczekaj�cym kundlem. Po drugiej stronie jego przyczepy jest szopa, kt�rej drzwi mo�esz otworzy�. W �rodku jest zbiornik z paliwem. Strzel do niego Fireballem. Na skutek wybuchu na wrota pod napi�ciem najedzie pal�cy si� samoch�d. W taki oto spos�b przebije ci drog� na nast�pny poziom.Psychic Link HeadquartersPierwszych przeciwnik�w za�atwisz bez problemu, ale kiedy dojdziesz do mostu, czeka ci� trudniejsza przeprawa z trzema gro�nymi drabami. Walcz�c z nimi uwa�aj, aby nie zabi� stra�nika pilnuj�cego wej�cia na most! On musi ocale�, a po walce porozmawiaj z nim i poka� mu swoj� odznak� lub spluw�. Przejd� przez most i wejd� do ogromnego kamiennego wej�cia prowadz�cego do piramidy Psychic Link. Przejd� pomi�dzy filarami i po schodach na g�r� i porozmawiaj ze stra�nikiem. S�u�bista powie ci, �e musisz zna� has�o, kt�re znaj� tylko pracownicy Psychic Link, aby ci� m�g� wpu�ci� do �rodka. Wr�� do mostu, a po lewej ujrzysz ma�� dziewczynk�. Podejd� do niej i porozmawiaj, a otrzymasz Mind's Eye Talent, czyli umiej�tno�� czytania w my�lach drugiej osoby. Wr�� do stra�nika s�u�bisty i u�yj swojego nowego talentu w celu przeczytania jego my�li. Has�o, o jakie mu chodzi�o, brzmi "Divine". Powt�rz mu to has�o, a dostaniesz si� dalej. Porozmawiaj przez kom�rk� z Kiki Frost. Otrzymasz nowe rozkazy. Podejd� do recepcjonistki i po kr�tkiej pogaw�dce poka� jej pistolet, a wtedy stanie si� bardzo us�u�na. P�jd� za ni� na d� do holu i porozmawiaj z ni� jeszcze raz, kiedy si� zatrzyma. Zapisz stan gry, bowiem czeka ci� trudny moment. Drzwi si� otworz� i po raz pierwszy spotkasz si� oko w oko z Anubis Guard. U�yj do ataku Fireballa. Talentem tym mo�esz si� tak�e broni� przed jego Starburst, trafiaj�c w niego. P�jd� wzd�u� czerwonego dywanu do rozwidlenia korytarzy, gdzie natkniesz si� na kilku kolejnych stra�nik�w. Pami�taj o tym, i� Inferno dzia�a na kilku stoj�cych blisko siebie wrog�w. Po zabiciu stra�nik�w skr�� w prawo i p�jd� na d� do holu, a dalej do drzwi z napisem Power Relay Station. Wejd� do pomieszczenia - czeka tu na ciebie niespodzianka w postaci labiryntu. Od razu radz� ci zapisywa� co chwil� stan gry, bowiem przebycie blokad energetycznych jest bardzo trudne. Wszystko zale�y od twojej zr�czno�ci. Po przej�ciu przez drzwi skr�� w prawo, a za rogiem w lewo. Przejd� przez pierwsz� blokad� i dojd� do nast�pnej, gdzie powiniene� skr�ci� w lewo i omi� dwie kolejne blokady. Potem skieruj si� w prawo i pokonaj ostatni� blokad�, za ni� skieruj si� w lewo i prosto do wyj�cia. W nast�pnej lokacji p�jd� korytarzem do znaku, kt�ry oczywi�cie "przeczytaj". Porozmawiaj ze stoj�cym w pobli�u pracownikiem. Poka�e ci on pewn� ksi��k�. Zwr�� uwag� na to, co jest napisane na stronie 79. P�jd� przed siebie, a� dojdziesz do czterech prze��cznik�w na �cianie. Skorzystaj z informacji z ksi��ki (strona 79) i u�� kod 2143. Popchnij teraz wajchy (numeracja jest od lewej do prawej!). Popatrz na to, co si� wydarzy, i porozmawiaj z Kiki Frost. Otrzymasz od niej instrukcj�, jak zlokalizowa� komputer. Musisz si� cofn�� walcz�c przy okazji ze spor� liczb� stra�nik�w. Przed wej�ciem do Power Relay Station zabijesz stra�nika, kt�ry pozostawi po sobie Star Blast Talent. Wejd� do pomieszczenia Power Relay Station. Blokady s� tera...
[ Pobierz całość w formacie PDF ]