SYRENY

SYRENY,

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
1.Wejdź do folderu Emergency 4 mods a następnie wybierz folder moda, w którym chcesz zmienić dźwięki.2. Poklikaj w kolejności Emergency4/Mods/(WYBRANY MOD)/Audio/Fx/sirens3. Następnie skopiuj dźwięk, który chcesz umieścić w innym folderze moda np. mam dźwięk ivecomagirus.wav-(PRZYKŁADOWO z polskiego moda) i kopiuję go do folderu sirens w kolejności podanej(punkt 2)4.Otwieramy foldery w kolejności Emergency4/Mods/(WYBRANY MOD)/Scrpits/Game/Command/(plik)SoSi5.A teraz UWAGA! ZAWSZE KOPIUJ PLIK PRZED ZMIANĄ, BO INACZEJ MODA MOŻE CI NIE WCZYTAĆ, LUB WYSKOCZĄ CI BŁĘDY! Oto przykład zmiany dźwięku. Trochę długieconst char PROTO_f1[] = "mod:Prototypes/Vehicles/101 MNS/UAZ Patriot MNS.e4p";a) Zaznaczamy PROTO_f1 i wciskamy ctrl (lewy) + f. Wyskoczy nam okienko znajdź. Wklejamy skopiowaną nazwę PROTO_f1 i wyszukuje nam 1 wynik. JEDEN!Po znalezieniu pokazuje nam się przykładowoif (StrCompare(v.GetPrototypeFileName(), PROTO_f10) == 0){soundID = Audio::PlaySample3D("mod:Audio/FX/Sirens/Police5.wav", CarPos, true);b) W nim szukamy Police5.wav i przed .wav nazwę /Police wpisujemy(PRZYKŁADOWO!!!) ivecomagirus. Powinno to wyglądać takif (StrCompare(v.GetPrototypeFileName(), PROTO_f10) == 0){soundID = Audio::PlaySample3D("mod:Audio/FX/Sirens/ivecomagirus.wav", CarPos, true);c)Zapisujemy i włanczamy moda i rozkoszujemy się nowymi dźwiękamiUWAGA PO RAZ KOLEJNY!!! KOPIUJ PLIK PRZED ZAMIANĄ!!! TAK ROBIMY Z SYRENAMI!!! PRZYKŁAD POKAZANY POCHODZI Z POLSKIEGO MODA W POŁĄCZENIU Z UKRAINE RESCUE MOD!!! NAZWA IVECOMAGIRUS,WAV JEST NAZWĄ PRZYKŁADOWĄ. JEST ICH TAM WIĘCEJ. W RAZIE WSZELAKICH PROBLEMÓW PISAĆ GG 5602658. Paweł(17 lat 28.03.2012r. 19.36-19.46)Aktualnie spolszczenie jest w połowie gotowe. Zmiany szczątkowe jak nazwy są gotowe. Teraz przejść do zmiany ustawień dsl itp. [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jutuu.keep.pl