SWAT2

SWAT2, Solucje do Gier

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Swat 2WprowadzenieZ powodu do�� wyrafinowanej sztucznej inteligencji, kt�r� cechuje si� Swat 2, niemo�liwe jest napisanie kompletnego wspomo�enia w misjach, poniewa� �adna misja nie jest rozgrywana dwa razy w ten sam spos�b, a do tego z misji na misj� AI zmienia si�. Generalnie jest zatem tak, �e nieraz uda ci si� rozwi�za� dan� rozgrywk� spokojnie i bez stres�w, a nieraz mo�e by� naprawd� gor�co od ognia i znacznej ilo�ci ofiar. A zatem to, co znajdziesz poni�ej jest po prostu pewnego rodzaju przewodnikiem strategicznym, kt�ry nieraz mo�e, a nieraz nie, pom�c ci przebrn�� przez kampanie w Swat 2.Kampanie SwatLista dowod�wOto lista dowod�w dla kampanii w SWAT. Aby w pe�ni ods�oni� fabu�� kampanii Swat, trzeba zebra� wszystkie dowody.MISJA 3 - narkotykiMISJA 5 - pieni�dze z banku i broszurkiMISJA 7 - bro� i narkotykiMISJA 8 - �adunki wybuchowe i detonatory podejrzanegoMISJA 9 - narkotyki i bro�MISJA 10 - �adunki wybuchowe podejrzanego lub na terytoriumMISJA 12 - pieni�dze z bankuMISJA 13 - broszurka i kom�rkowiec - ten drugi na terytoriumMISJA 14 - bro� snajper�w i obecno�� majoraMISJA 15 - obecno�� majoraMisja 1 - Shooting House TrainingCEL:Ta pierwsza misja treningowa zaczyna si� na strzelnicy SWAT-�w, gdzie nauczysz si� procedury aresztowania podejrzanego, sposob�w przychodzenia na pomoc zak�adnikom, rekrutowania "element�w", tego, co ma znajdowa� si� na obszarze prowadzonego �ledztwa, taktyk ukrywania si� i dynamiki, i r�nych innych technik. Zak�adnicy i podejrzani to inni policjanci - twoi koledzy z pracy, a amunicja jest u�ywana bardzo ostro�nie - aby nikogo nie zrani� przez przypadek.STRATEGIA:Najpierw musisz przyj�� element i sprowadzi� go do wype�nienia danego celu, oraz wyposa�y� jednostk�. Kiedy misja zacznie si�, naucz si�, jak porusza� si� twoimi oficerami i wejd� do budynku. Radz�, aby� skupi� si� na drzwiach i naro�nikach, aby zlokalizowa� podejrzanych, przypadkowych �wiadk�w i zak�adnik�w. Kiedy zlokalizujesz ju� podejrzanego, przem�w do niego, a powinien si� podda�. Aresztuj go i wyprowad� podejrzanych, a misja dobiegnie ko�ca.Misja 2 - Warehouse TrainingCEL:Druga z misji treningowych ma miejsce w pustym magazynie. Cywile odgrywaj� cz�ciowo zak�adnik�w, a cz�ciowo podejrzanych, zatem NIE MO�ESZ u�y� tu ani granat�w �wietlnych, ani gazu �zawi�cego. Wszystkie spluwy, kt�re posiadasz s� za�adowane �lepakami, zatem mo�esz strzela�, gdy jest to konieczne. Misja ta ma za zadanie symulowa� sytuacj� z zabarykadowanymi zak�adnikami, gdzie masz do czynienia z wieloma przest�pcami i zak�adnikami. Aby uko�czy� j�, musisz wyprowadzi� zak�adnik�w i aresztowa� podejrzanych.STRATEGIA:Ta misja treningowa umo�liwia ci nawi�za� ��czno�� z terrorystami za po�rednictwem CNT. Zg�d� si� na telefon dotycz�cy rozpocz�cia negocjacji, a lider twojego "elementu" niech rzuci si� w pobli�e drzwi. W zale�no�ci od tego, w jaki spos�b zachowuje si� podejrzany (reaguje i ma jakie� ��dania, albo jest pasywny), b�dziesz musia� dzia�a� albo dynamicznie (gwa�towne wtargni�cie), albo stosuj�c taktyk� podkradania si�. Skieruj si� do zak�adnik�w i we� ich z powrotem do transportera (nie wiem za bardzo jak to inaczej nazwa�) SWAT. Sprawd� pomieszczenia, a nast�pnie skieruj si� do g��wnego magazynu. Uwa�aj na ty�y, poniewa� podejrzani b�d� strzelali do ciebie - cho� maj� w magazynkach tylko �lepaki, twoi oficerowie b�d� udawali, �e s� martwi lub ranni, podobnie zak�adnicy i podejrzani. Gdy znajdziesz podejrzanych, aresztuj ich i zabierz ich do transportera SWAT. Kiedy zebra�e� ju� wszystkich zak�adnik�w i wyczy�ci�e� teren z podejrzanych - misja ko�czy si�.Misja 3 - Father/Daughter DayCEL:No i masz nareszcie to, czego chcia�e� - twoj� pierwsz� rzeczywist� misj�. Pomylony facet zbi� swoj� �on� i podczas k��tni wyci�gn�� na ni� spluw�, rani�c j�. Nast�pnie zabra� ich sze�cioletni� c�rk� jako zak�adnika. Dziewczynka wybiega z domu i dzwoni na policj�. Teren zosta� wyczyszczony. Podejrzany i zak�adniczka przebywaj� gdzie� w domu lub na podw�rzu.STRATEGIA:Poniewa� podejrzany jest niezr�wnowa�ony psychicznie, musisz wzi�� swoje "elementy" na podw�rze lub do domu tak szybko jak to tylko mo�liwe. Ustaw snajpera, �eby mia� dobry punkt obserwacyjny na wej�ciowe i wyj�ciowe drzwi. Je�li to mo�liwe, postaraj si� nawi�za� kontakt za pomoc� CNT. Zacznij negocjacje. Mo�esz dowiedzie� si� dzi�ki temu czego� bardzo po�ytecznego. Podejrzany jest niepoczytalny, zatem musisz si� liczy� z tym, �e mo�e on zdecydowa� si� na otwarcie ognia w ka�dej sekundzie, zatem post�puj bardzo ostro�nie. W wi�kszo�ci przypadk�w (z tego co widzia�em, graj�c w t� misj�), kiedy tylko podejrzany ujrzy SWAT wpada w sza� i zaczyna strzela�. Kiedy tak si� stanie, postaraj si� go raczej zrani�, a nie zabi�. Czasem dobre rezultaty daje rozdzielenie "element�w" na dwie grupy. Jedna z nich pr�buje wej�� przez tylne drzwi, a druga przez frontowe - jak w czasie manewru oskrzydlania. To pomaga r�wnie� w takim momencie, gdy grupa pierwsza przyjmuje na siebie ogie� ze strony oskar�onego, a grupa druga oddaje ogie� zanim ktokolwiek zostanie zraniony. Przede wszystkim jednak musisz zrobi� wszystko, aby dziewczynka nie zosta�a zabita ani zraniona. Przeszukaj dom w celu odnalezienia dowodu. (Poniewa� ostatnia odprawa misji ��czy ze sob� wszystkie elementy tej historii w jeden d�ugi ci�g, i im wi�cej masz dowod�w, tym bardziej szczeg�owa jest ta odprawa. Oczywi�cie, mo�esz przej�� przez ca�� gr� bez zbierania wi�kszo�ci dowod�w, ale w�wczas ostatnia odprawa nie za�ata wszystkich dziur w faktach, kt�re zbierasz i jest do�� nudna. Zatem postaraj si� zebra� wszystkie dowody.) Kiedy ju� podejrzany zostanie aresztowany, lub unieszkodliwiony, a dziewczynka wyci�gni�ta z zagro�enia - misja ko�czy si�.DOW�D:NarkotykiMisja 4 - Convenience StoreCEL:Dw�ch uzbrojonych podejrzanych pr�buje zaw�adn�� ma�ym sklepem z r�no�ciami, ale w�a�cicielka sklepu - Wietnamka - jest zdana sama na siebie, ponadto by�a w tym miesi�cu n�kana ju� w podobny spos�b pi�� razy i najwyra�niej ma ju� tego do��. Dw�ch podejrzanych wchodzi do sklepu i zaczyna swoj� "zabaw�". Kobieta zaczyna krzycze� na nich po wietnamsku. Aresztuj dw�ch lub wi�cej podejrzanych i uratuj zak�adnik�w, a uko�czysz misj�. W ka�dym razie, niezale�nie od taktyki, kt�r� przyjmiesz i warunk�w, mo�esz rozegra� j� w jeden z trzech sposob�w: podejrzanymi s� albo ci dwaj uzbrojeni go�cie; podejrzan� jest w�a�cicielka sklepu; wszyscy s� podejrzani.STRATEGIA:W tej misji sugeruj� ci u�ycie dw�ch "element�w". Ustaw ogrodzenie kryzysowe, aby nikt nie m�g� opu�ci� budynku nie wykryty. Dla namierzania podejrzanych i zak�adnik�w bardzo przydatny mo�e si� okaza� helikopter. Ustaw snajper�w, aby mieli dobry k�t widzenia na wej�cia/wyj�cia. Spr�buj nawi�za� po��czenie komunikacyjne z podejrzanymi. Je�li chc� gada�, CNT b�dzie musia�o postara� si� o wietnamskiego t�umacza, aby odpowiednio rozmawia� z w�a�cicielk� sklepu. Je�li to mo�liwe, postaraj si�, aby podejrzani wyszli i poddali si� z w�asnej woli. Je�li komunikacja zostanie zniszczona ze wzgl�du na ostrza�, musisz jak najszybciej dosta� si� do �rodka, i je�li podejrzani stanowi� zagro�enie, musisz zda� si� na siebie, aby zdecydowa� si�, jaki ruch b�dzie w tej sytuacji najlepszy. Aresztuj lub zneutralizuj ich. Granaty �wietlne w tej misji spisuj� si� ca�kiem nie�le. Je�li w�a�cicielka sklepu zaczyna biec, rusz za ni� przy pomocy dw�ch lub trzech ludzi (gdy gra�em w t� misj�, wybieg�em za ni�, lecia�em a� do parkingu, gdzie nagle wyci�gn�a bro� i strzeli�a, zabijaj�c jednego z moich ludzi), poniewa� mo�e si� ona okaza� uzbrojonym podejrzanym. Staraj�c si� jak najlepiej oceni� sytuacj�, aresztuj, uratuj lub zneutralizuj j�. Kiedy w�a�cicielka sklepu i dw�ch podejrzanych s� (w zale�no�ci od okoliczno�ci) z�apani, zneutralizowani lub ocaleni - misja si� ko�czy.Misja 5 - Bank Robbery(Oparte na prawdziwej interwencji SWAT)CEL:W tej misji napad na bank si� nie powi�d� i w efekcie trzech podejrzanych i mn�stwo zak�adnik�w zostaje zatrzymanych w banku. �eby uko�czy� pomy�lnie t� misj�, musisz doprowadzi� do aresztowania wszystkich trzech podejrzanych. Ponadto musisz zebra� wszystkie dowody oraz uratowa� zak�adnik�w.STRATEGIA:Podczas trwania tej misji powiniene� wykorzysta� od jednego do trzech "element�w". Zdecydowanie musisz si� postara� o nawi�zanie ��czno�ci pomi�dzy CNT a podejrzanymi. Ustaw ogrodzenie kryzysowe, aby nikt si� nie wymkn��. Zw�d� ich tak d�ugo jak to tylko mo�liwe, aby twoje "elementy" mia�y wystarczaj�c� ilo�� czasu, aby wej�� do budynku przez tylne drzwi (mocno sugeruj� w�a�nie takie rozwi�zanie), dzia�aj�c w trybie skradania si�, aby nie zwr�ci� na siebie uwagi. Je�li oka�e si�, �e drzwi te s� zamkni�te, u�yj narz�dzi chuligan�w, aby je otworzy�. Je�li s� zabarykadowane, pos�u� si� taranem kilka razy, aby je rozwali�. Podejrzani przewa�nie domagaj� si� samochodu, kt�rym mogliby uciec. Je�li tak si� stanie, musisz spe�ni� ich ��dania, w przeciwnym razie zaczn� mordowa� zak�adnik�w, a� nie dostan� tego, czego chc�. Uwa�aj, poniewa� zwykle przy niekt�rych drzwiach znajduj� si� bomby-pu�apki. Odszukaj je i rozbr�j. Kiedy samoch�d jest ju� w drodze, niech twoje "elementy" szybko wejd� do budynku i uratuj� zak�adnik�w. Zapewnij im bezpiecze�stwo. Je�li jaki� podejrzany wyjdzie ci naprzeciwko w podniesion� broni�, musisz zda� si� na sw�j os�d, aby zdecydowa� si� na odpowiednie dzia�anie. Zwr�� si� do zak�adnik�w i uratuj ich, aby nie uciekli. Przem�w do podejrzanych (daje to im szans� poddania si� bez odniesienia obra�e�); je�li wyci�gn� spluwy, znowu zdaj si� na sw�j os�d; jedynie pami�taj, �eby nie zrani� zak�adnik�w lub, co gorsza, nie zabi� kt�regokolwiek z nich. Pami�taj, aby dok�adnie zlustrowa� naro�niki i drzwi, aby zorientowa� si�, gdzie znajduj� si� zak�adnicy i podejrzani. Jest trzech podejrzanych i czasami rzucaj� si� do ucieczki, gdy kt�rykolwiek z n... [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jutuu.keep.pl