Saab 9-3, Karty ITS
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0130
Ark. 1
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU:
Saab 9-3
A. Marka pojazdu: Saab,
B. .VIN ( 3 pierwsze znaki): YS3,
C. Typ, model, (nazwa handlowa): YS3D, (Saab 9-3),
D. Kod typu, model (nazwa homologacyjna): YS3D,
E. Odmiany: AE (2-drzwiowe, kabriolet),AD (3-drzwiowe, Coupe’)AB (5-drzwiowe, Hatchback)
F. Rodzaj: samochód osobowy,
G. Podrodzaj: kabriolet, coupe, hatchback,
H. Przeznaczenie: nieokreślone,
I. Numer homologacji krajowej MT I GM: PL*311*00,
J. Przykład VIN-u: YS3FF49S731000001
K. Powyższe dane dotyczące pojazdów o numerze nadwozia ( VIN ) rozpoczynających
się od numeru:
L. Wygląd pojazdu:
--
Informa
cje o pojeździe:
Położenie wybitego
numeru nadwozia:
1
Na przegrodzie czołowej.
2
Położenie numeru silnika:
Z przodu z lewej strony.
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
marzec
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0130
Ark. 2
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU:
Saab 9-3
Lp
Wielkość Jednostka
Wartość
Uwagi
3
Położenie tabliczki zna-
mionowej:
Fotografia:
Na lewym słupku.
4
Zasady rozpoznawania
(modelu roku):
Przykłady VINu:
YS3DF
78
K137009115
- kabrio
YS3FD
49
Y731041523
- sedan
YS3DF
58
K822006793
– chathback pięciodrzwiowy
YS3DD
38
H9Y2035923
- chathback trzydrzwiowy
10 znak w numerze VIN oznacza
rok modelowy.
Znak 4 i 5 oznacza typ pojazdy i dla
Saaba 9-3 następujące kombinacje:
DF, FF, FD, DD.
Znak 5 i 6 rodzaj nadwozia (patrz
okno po lewej).
--
5
Masa własna:
*- wersja 2-drzwiowa,
**-wersja 3-drzwiowa,
*** - wersja 5-drzwiowa.
1400 – 1500*
1320 – 1450**
1340 – 1470***
[kg]
6
Dopuszczalna masa cał-
kowita, (administracyjna w
kraju):
Możliwe są różnice ±50kg
[kg]
2000
7Ilść osi:
[szt]
2
8Ilść kół:
[szt]
4
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
marzec
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0130
Ark. 3
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU:
Saab 9-3
Lp
Wielkość Jednostka
Wartość
Uwagi
9ład
dopuszczal-
nej masy
całkowitej
na osie:
[kg]
1100
1
[kN]
11,00
[kg]
1000
2
[kN]
10,00
10
Dopusz-
czalna ma-
sa całkowita
przyczepy:
z hamul-
cem:
[kg]
1600
bez hamul-
ca:
[kg]
750
11
Największa
liczba
miejsc:
do siedze-
nia
[szt]
5
--
do stania:
[szt]
-
12
Nominalny rozmiar opon:
195/60 R15 88V
195/65 R15 91H
[mm / cal]
13
Dopuszczalne rozmiary
opon:
185/65 R15 88H
195/60 R15 88V
205/50 R16 87W
185/65 R15 87T zaleca-
na opona zimowa
215/45 ZR17 91W
205/50 R16 87H zaleca-
na opona zimowa
215/60 R15 94V
[mm / cal]
14
Ciśnienie:
w kołach
przednich:
Większe ciśnienie w opo-
nach mniejszych mniejsze
w oponach o większych
rozmiarach.
[MPa]
2,1 – 2,5
w kołach
tylnych:
[MPa]
2,1 – 2,5
15
210*
225**
235***
200****
* dla silnika 1.8t
**- dla silnika 2.0t
*** - dla silnika 2.0T
**** - dla silnika 2.2TiD
Prędkość maksymalna:
[km / h]
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
marzec
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0130
Ark. 4
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU:
Saab 9-3
Lp
Wielkość Jednostka
Wartość
Uwagi
16
Nominalna wartość usta-
wienia świateł mijania w
płaszczyźnie pionowej
[cm / 10m]
BD
[%]
BD
17
Nominalna wartość usta-
wienia świateł drogowych
w płaszczyźnie pionowej
(tylko dla układów cztero-
reflektorowych):
[cm / 10m]
BD
[%]
BD
18
Nominalna wartość usta-
wienia świateł przeciwm-
głowych przednich w
płaszczyźnie pionowej
(tyko dla pojazdów fa-
brycznie wyposażonych w
światła przeciwmgłowe):
[cm / 10m]
BD
[%]
BD
--
19
Maksymalna zmiana
ustawienia świateł w wy-
niku działania korektora
świateł mijania:
[cm / 10m]
BD
[%]
BD
20
Minimalna wymagana siła
hamowania hamulca ro-
boczego:
[kN]
10.00
21
Minimalna wymagana siła
hamowania hamulca po-
stojowego:
[kN]
3.2
22
Rozwiązanie konstrukcyj-
ne (homologowane) ha-
mulca awaryjnego:
Hamulec awaryjny stanowi jeden z obwodów hamulca roboczego. Sterowany
nożnie.
23
Rozwiązanie konstrukcyj-
ne (homologowane) ha-
mulca postojowego:
Hamulec jest uruchamiany mechanicznie dźwignią zamontowana w podłodze,
który działa na hamulce bębnowe osi tylnej
24
Przełożenie korektora
hamowania:
BD
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
marzec
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0130
Ark. 5
Arkuszy 8
DANE T
ECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU:
Saab 9-3
Lp
Wielkość Jednostka
Wartość
Uwagi
25
Największy dopuszczalny
ruch jałowy koła kierowni-
cy:
[
o
]
6
26
Rozstaw
kół:
przednich:
[mm]
1452 - 1466
tylnych:
[mm]
1442 - 1456
27
Zbieżność kół przednich:
[mm]
1,50±0,50
Warunki pomiaru:
Wartość
regulowana.
[
o
]
0°12’±4’
28
Kąt pochylenia kół przed-
nich:
[
o
]
0°48’N±48’
Wartość
nieregulo-
wana.
29
Kąt wyprzedzenia osi
sworznia zwrotnicy:
[
o
]
1°51’±42’
Nieregulo-
wany
30
Kąt pochylenia osi sworz-
nia zwrotnicy.
[
o
]
13°18’
Nieregulo-
wany
31
Zbieżność kół tylnych:
[mm]
1±2
Wartość
nieregulo-
wana.
--
[
o
]
0°8’16’
32
Kąt pochylenia kół tyl-
nych:
[
o
]
1°42’N±18’
Nieregulo-
wany
33
Dopuszczalna nieślado-
wość kół,
lub
tzw. offset:
[mm]
29
[
o
]
--
34
Dopuszczalna nierówno-
ległość osi,
lub
tzw. setback:
[mm]
21
[
o
]
35
Skrętnosć
kół przed-
nich:
koło we-
wnętrzne:
[
o
]
BD
koło ze-
wnętrzne:
[
o
]
BD
36
Parametr
sprawności
amortyzato-
rów:
przednich:
[%]
30
Dla urządzeń przeprowa-
dzających pomiar metodą
EUSAMA.
tylnych:
[%]
20
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
marzec
2003 r.
Fax: 0-22/811-09-06
[ Pobierz całość w formacie PDF ]